Nie, nie będzie o kultowej książce Davida Ogilvy`ego. Będzie za to o 2 trickach psychologicznych stosowanych w reklamach, a na deser - subiektywny ranking reklam telewizyjnych.
Kim jest persona, czyli dla kogo tak naprawdę pisze copywriter
Rozpoznanie grupy docelowej, do której kierujesz przekaz, to ważny etap podczas tworzenia tekstu. Jednym z elementów identyfikowania targetu jest określenie tzw. persony. Kim jest persona i dlaczego należy poświęcić jej naprawdę sporo czasu?
Przykłady najlepszych nagłówków od Dana Kennedy`ego
Ile czasu i energii może zająć stworzenie naprawdę dobrego, przyciągającego nagłówka? David Ogilvy pokazuje, że całkiem sporo, a Daniel Kennedy podsuwa gotowe przykłady nagłówków, które zawsze działają.
Jakie problemy rozwiązuje Twój biznes?
Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie: "jaki problem rozwiązuje moja firma?" Skupianie się na problemach klienta, tak na poważnie i na 100%, zawsze wzniesie Twój biznes wysoko ponad konkurencję. Zobacz, jak.
7 technik zachęcenia ludzi do zakupu
Dlaczego czytamy opinie na forach? Dlaczego czujemy respekt przed sędzią czy lekarzem? Choć da się to wytłumaczyć jak najbardziej racjonalnie, to jednak jest coś, co łączy te zjawiska w jedną grupę - zachowań opartych na regułach wpływu społecznego. Te potężne narzędzia badał i opisał w książce “Wywieranie wpływu na ludzi” profesor psychologii społecznej, Robert Cialdini.