Świetna obsługa klienta, która nic nie kosztuje

Obsługa klienta w firmie to temat, który niezależnie od branży nigdy nie traci na aktualności. Jak przekonuje Daniel Pink w swojej książce “To sell is human. The suprising truth about moving others” - każdy z nas jest sprzedawcą. Zatem wszyscy, mniej lub bardziej, sprzedażowo i niesprzedażowo, uczestniczymy w procesie zwanym obsługą klienta.

Przeczytaj artykuł

10 wyzwań copywritera freelancera

Copywriter, zwłaszcza gdy jest freelancerem, to ma fajnie. Nie musi rano wstawać. Może pracować z domu, siedząc w kapciach. Nie musi trzymać się korporacyjnego dress code. Zanim jednak zdążysz pomysleć, że to super mieć taką pracę, w której nic nie trzeba, przedstawię Ci kilka czynności, które copywriter (jak i każdy freelancer) musi jednak wykonywać i mierzyć się z nimi przy każdym zleceniu.

Przeczytaj artykuł

Mały wielki copywriting czyli teksty na etykietach

Jedni czytają na nich wszystko, po numer partii na zgrzewie. Inni zupełnie je ignorują. Etykiety produktów - bo o nich mowa - raczej nie są szczytem marzeń dla copywritera, jeśli chodzi o sposób wyrażenia swoich umiejętności. Przy odrobinie fantazji i poczucia humoru mogą jednak być całkiem sympatyczną formą, dostarczając nam wszystkim miłych mikro-niespodzianek w trakcie zakupów.

Przeczytaj artykuł